Seznam veřejných kurzů

Název Počet dní Cena (+ DPH) Termíny
Manažerské a osobnostní kurzy
 
Jak řídit a vést porady 1 2 490,- 28. 09. 16 -> 28. 09. 16

Jak řídit a vést porady



Účastníci si prostřednictvím kurzu osvojí nástroje, které jim umožní stanovit účel porady, její specifické cíle a jasný program. Důležité je také ujasnění si zodpovědnost vedoucího porady, strukturovat a efektivně vést poradu tak, aby nedocházelo ke ztrátě času a aby výsledkem porady byly jasné výstupy. Účastníci si prostřednictvím vhodných komunikačních technik osvojí jak dosáhnout aktivní účasti všech členů skupiny jak při přípravě porady, tak v jejím průběhu. Prostřednictvím interaktivní výuky bude nacvičeno jak prezentovat své nápady, podporovat a řídit aktivitu všech účastníků porady.

Program semináře:


  • Hlavní cíle porad. Přínosy porad pro účastníky, manažera i firmu

  • Důležité kroky přípravy porady. Definování programu. Stanovení časového harmonogramu. Materiální příprava a organizace.

  • Metody a techniky komunikace na poradách. Dovednosti prezentovat vlastní názor. Připravenost ke konstruktivní zpětné vazbě.

  • Různé typy porad, jejich účel a cíle. Koučovaná porada. Organizace a zásady efektivní porady. Vlastní metody řízení odpovídající jednotlivým typům porad.

  • Typy účastníků porad a jejich zvládání. Jednání s problémovými členy porady. Role účastníků. Výběr účastníků a jejich příspěvku. Zvládání pochybností.

  • Identifikace silných a slabých stránek pro vedení porad. Nejčastější chyby a nedostatky porad.


  • Organizace kurzu


    Maximální počet účastníků kurzu je 14. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

    Cena kurzu je 2.490,- Kč plus DPH 21%.V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.

    Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVMMDD, OV - místo konání Ostrava, MM – měsíc, DD – první den kurzu.



Vedení lidí 2 4 980,- 12. 10. 16 -> 13. 10. 16

Vedení lidí



Účastníci po absolvování kurzů budou umět:


  • Uvědomit si svoji roli ve vedení týmu.

  • Vybudovat efektivně fungující tým.

  • Vybudovat si přirozenou autoritu.

  • Ovládat základní styly vedení týmu.

  • Rozlišit a určit jednotlivé role v týmu a jejich vztahy.

  • Přidělovat a delegovat úkoly jednotlivým členům týmu.

  • Analyzovat dynamiku vývoje a efektivitu týmu.

  • Rozvíjet, motivovat a efektivně vést tým.

  • Předcházet, popřípadě řešit, konflikty v týmu.


  • Obsah kurzu


    • Budování týmu a týmové sounáležitosti

    • Rozdíl mezi týmem a skupinou

    • Role členů týmů a vztahy mezi nimi

    • Osobnost vedoucího pracovního týmu

    • Osobní příklad vedoucího týmu jako efektivní motivační nástroj

    • Identifikace vlastního stylu vedení lidí

    • Přirozená autorita

    • Základní styly vedení týmu

    • Rozvíjení a motivace týmu

    • Řešení konfliktů v týmu

    • Delegování a přidělování úkolů členům pracovního týmu

    • Pravomoci vs. zodpovědnost

    • Kontrola týmové efektivity a výkonu


    • Organizace kurzu


      Maximální počet účastníků kurzu je 14. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

      Cena kurzu je 4.980,- Kč plus DPH 21%.V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.




Rétorika s Janem Přeučilem 1 5 490,- 25. 11. 16 -> 25. 11. 16

RÉTORIKA S JANEM PŘEUČILEM


Cíl semináře


• zhodnotit dovednost efektivní a úspěšné komunikace
• prohloubit schopnost zřetelně a jasně se vyjadřovat
• zdokonalit práci s hlasem a gestikulací
• naučit účastníky vyhýbat se základním komunikačním chybám

Obsah semináře


  • rétorika v praxi

  • proč rétorika

  • technika výslovnosti

  • příprava textu

  • modulace a frázování

  • sjednání pozornosti

  • zaujetí posluchače

Organizace kurzu


• Maximální počet účastníků kurzu je 15.
• Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.
Cena kurzu je 5 490 Kč plus DPH 21 %.
• V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.
• Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVPREU1.
IT kurzy
 
MS Excel pro středně pokročilé (2010) 2 2 490,- 21. 09. 16 -> 22. 09. 16
19. 10. 16 -> 20. 10. 16

MS Excel pro středně pokročilé (2010)



Délka školení: 16 hodin (2 dny po 8 hodinách)

Obsah kurzu


  • Speciální techniky formátování buněk

  • Otočení, zarovnání, zalamování, sloučení a uzamykání obsahu buněk. Definování stylů buněk.

  • Práce s grafy

  • Tvorba grafů, změna průběhu dat v grafu, změna popisu grafu, změna vzhledu a barev grafu, kombinace více typů grafů, přenesení řad na vedlejší osu y, grafy s obrázky, ochrana grafu před změnami. Trendy – klouzavý průměr, regresní analýza a chybové úsečky.

  • Posloupnosti a seznamy

  • Posloupnosti textové, číselné, číslovaných textů, dat, seznamů, jejich tvorba a užití.

  • Nastavení prostředí MS Excel

  • Rozšíření znalostí o nastavení prostředí.

  • Ochrana dat

  • Ochrana dat na úrovni souboru, sešitu, listu, buněk a objektů. Zásady pro práci s chráněným sešitem. Skrytí sešitu a listu.

  • Automatizace práce

  • Využití vlastních a předdefinovaných seznamů. Způsoby práce se seznamy. Rozšíření znalostí práce s panely nástrojů. Práce s komentáři.

  • Eliminace chyb ve vzorcích

  • Syntaktické chyby, sledování závislostí, odkazy na následníka a předchůdce, zobrazení vzorců.

  • Spolupráce MS Excel s jinými aplikacemi

  • Způsoby vkládání tabulek a grafů z Excelu do Wordu, načítání obrázků, vkládání objektů MS Equations, MS Organization Chart, způsoby vkládání objektů z nainstalovaných programů.

  • Práce s hromadnými záznamy a nastavení prostředí MS Excel

  • Základní poznatky o automatických opravách, nabídky „Nástroje – Možnosti “. Chybová hlášení. Prohlížení, řazení podle klíče, filtrování údajů. Tvorba, modifikace vzhledu a zobrazení dat. Import otevřením souboru s daty – textové soubory. Způsoby přenosu dat mezi MS Word a MS Excel – propojování, možnosti vkládání.

  • Funkce

  • Využití průvodce funkcemi, rozšíření znalostí funkcí logických, textových, matematických. Základní vyhledávací, datumové, časové a statistické funkce. Tvorba a principy použití vnořených funkcí. Tvorba maticových vzorců a jejich využití.


Organizace kurzu

.
Maximální počet účastníků kurzu je 10. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

Cena kurzu je 2.490,- Kč plus DPH 21%. V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.

Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVMMDD, OV - místo konání kurzu Ostrava, MM – měsíc, DD – první den kurzu.
MS Excel pro začátečníky (2010) 2 1 990,- 05. 10. 16 -> 06. 10. 16

MS Excel pro začátečníky (2010)



Délka školení: 16 hodin (2 dny po 8 hodinách)

Obsah kurzu:


  • Práce se sešitem

  • Založení nového sešitu, otevření existujícího, práce s více sešity, ukončení aplikace, zavření sešitu, založení sešitu na základě šablony. Rozdělení okna, chybová hlášení, nápověda, úpravy vzhledu stránky, volby před tiskem, náhled, tisk.

  • Práce s listy

  • Vložení, označení, kopírování, přesunutí, přejmenování, odstranění listu. Techniky označování a vkládání více listů.

  • Práce s řádky a sloupci

  • Vložení, označení, odstranění, změna šířky a výšky řádků a sloupců. Způsoby označování a vkládání více řádků a sloupců.

  • Základní pojmy a operace

  • Vkládání dat, opravy a rušení dat, zápis čísel, datumů a textu. Oblast, její význam, označení a pojmenování. Kopírování, přesouvání, mazání buněk, listů a oblastí. Vrácení a opakování poslední operace, zrychlené pohyby po tabulce. Identifikace buněk (adresace), listů a sešitů -relativní, absolutní, zápis oblasti.

  • Operace se vzorci a funkcemi

  • Zápis vzorce pomocí adres relativních a absolutních, základní matematické operace se vzorci, operátory. Priorita operátorů, konvence zápisu funkcí, využití průvodce funkcí. Základní matematické funkce, funkce Když, textové funkce a další.

  • Formát buněk, tvorba tabulek

  • Práce s formáty buněk (textové, číselné, zarovnání, okraje, vzorky), kopírování formátů, mazání formátů, automatický formát. Speciální možnosti kopírování a vkládání. Ohraničení vybarvení buněk. Konvence pro vytváření tabulek v prostředí MS Excel. Vytvoření, úpravy a formátování tabulky -vkládání a rušení listů, sloupců, řádků a buněk. Přizpůsobení šířky sloupců a výšky řádků, skrytí sloupců a řádků na listu. Přejmenování, přesun a odstranění listu.

  • Posloupnosti

  • Základy posloupností (textové, číselné, číslovaných textů, dat, seznamů), jejich tvorba a užití.

  • Tvorba grafů

  • Vytvoření grafu, popis grafu, základní modifikace grafu a jeho komponentů. Nespojitá oblast -označení a použití pro tvorbu grafu. Ukázky jednotlivých typů grafů. Konvence pro tvorbu grafů.


Organizace kurzu


Maximální počet účastníků kurzu je 10. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

Cena kurzu je 1.990,- Kč plus DPH 21%.V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.

Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVMMDD, OV - místo konání kurzu Ostrava, MM – měsíc, DD – první den kurzu.

MS Excel pro pokročilé (2010) 2 2 990,- 09. 11. 16 -> 10. 11. 16

MS Excel pro pokročilé (2010)



Délka školení: 16 hodin (2 dny po 8 hodinách)

Obsah kurzu


  • Funkce

  • Zápis vzorců a funkcí pomocí definování názvů buněk a pojmenování oblastí buněk. Funkce Datum a čas, Matematické, Statistické, Vyhledávací, Databázové, Textové, Logické a Informační. Tvorba a principy použití vnořených funkcí. Tvorba maticových vzorců.

  • Práce se seznamy a databázemi

  • Vytvoření seznamu, seřazování, filtrování, třídění. Souhrny a přehledy, slučování souborů, práce s externími databázemi, import.

  • Kontingenční tabulky a grafy

  • Způsoby vytváření a práce s nimi. Načítání dat, konstrukce tabulek a grafů, principy práce, definování polí, nastavení a načítání dat pro tabulky.

  • Analytické nástroje a ekonomická praxe s MS Excel

  • Hledání optimálního a zpětného řešení, ověřování vstupních dat, podmíněné formátování a sledování změn v sešitě. Procedury pro analýzu dat. Doplňkové nástroje Excel.

  • Nadstavbové operace

  • Kreslení a vkládání obrázků, vkládání poznámek. Ukotvení titulů a rozdělení okna. Nastavení opakování řádků a/nebo sloupců při tisku. Hledání a náhrada buněk či řetězců, kruhové odkazy. Tvorba pohledů a scénářů.

  • Práce s objekty v prostředí MS Excel

  • Automatické tvary, šipky, textové pole, Wordart, načtení obrázků, Techniky práce s objekty – stínování, definování pořadí, 3D efekty, způsob označení, kopírování. MS Equation, organizační diagramy a kliparty.

  • Makra

  • Tvorba jednoduchých makropříkazů s možností přiřazení k tlačítkům. Použití klávesové zkratky a vytvoření tlačítek pro jednotlivá makra.



Organizace kurzu


Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

Cena kurzu je 2.990,- Kč plus DPH 21%. V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a CD s prací a příklady.

Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVMMDD, OV - místo konání kurzu Ostrava, MM – měsíc, DD – první den kurzu.

MS Excel - MAKRA (2010) 2 2 990,- 23. 11. 16 -> 24. 11. 16

MS Excel - MAKRA (2010)



Délka školení: 16 hodin

Obsah kurzu



  • Nahrávání maker

  • Relativní versus absolutní nahrávání. Postupy při nahrávání maker. Mazání maker.

  • Spouštění maker

  • Využívání dialogového okna „Makra“ ke spouštění. Vytváření vlastních tlačítek pro spouštění – na panel nástrojů a do sešitu. Vytvoření tlačítka, které se uloží do konkrétního sešitu a tlačítka, které se uloží do Excelu na PC.

  • Zabezpečení maker

  • Nastavení zabezpečení prostředí Excel při použití maker. Popis jednotlivých typů zabezpečení pro jednotlivé verze Excel.

  • Ukládání maker

  • Uložení maker do konkrétního sešitu nebo do nějaké šablony. Možnosti využití těchto způsobů uložení.

  • Editace maker

  • Seznámení s editorem maker. Jednoduché úpravy maker. Kopírování jednotlivých kroků maker a jejich následné využití pro jiné makra.


Organizace kurzu


Maximální počet účastníků kurzu je 12. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

Cena kurzu je 2 990,- Kč plus DPH 21%.V ceně kurzu je zahrnuto občerstvení a literatura.

Kód kurzu (variabilní symbol úhrady): OVMMDD, OV - místo konání Ostrava, MM – měsíc, DD – první den kurzu.



Právě se nacházíte: Tempo.cz > Seznam veřejných kurzů